Novinky:
Tipy na ľahké učenie sa -- "Za život, teda hlavne za jeho prvú polovicu či tretinu, sa učíme veľa nových vecí. Už od ..." -- 21. október 2016
Trpíte astigmatizmom? Poznáme riešenie, vďaka ktorému bude vaše videnie ostré -- "Vidíte skreslene alebo zahmlene? Pravdepodobne trpíte astigmatizmom, ktorého príznaky sú ..." -- 06. august 2017
11 tipov na posilnenie imunity -- "Dobrý imunitný systém znamená menej zdravotných problémov. Naše telo je denne vystavené ..." -- 15. október 2016
3 tipy, ktoré Vám pomôžu, aby ste zostali aktívni -- "Pre veľa ľudí je veľmi ťažké nájsť motiváciu na cvičenie, začatie diéty alebo na ..." -- 15. august 2019
5 spôsobov ako šetriť životné prostredie -- "Aj vás oslovila myšlienka ochrany životného prostredia? Ak patríte k nováčikom a neviete, ..." -- 04. marec 2019
5 tipov od dizajnérov, ako zariadiť reštauráciu nadčasovo a moderne -- " Hovorí sa, že úspech každej reštaurácie závisí od troch faktorov: dobré jedlo, dobrá ..." -- 21. november 2017
7 tipov, ako si nezničiť nové dioptrické okuliare -- "Kúpa nových dioptrických okuliarov nie je jednoduchá záležitosť. Jednak musíte do tejto ..." -- 22. august 2019
Aj nové tepelné čerpadlo potrebuje pravidelný servis -- "Vykurovacia sezóna na Slovensku trvá od septembra do júna. Zhruba 5 mesiacov v roku ..." -- 05. február 2017
Aké diéty naozaj pomôžu? -- "Neviete, ale chceli by ste vedieť? Tak neváhajte a pokračujte v čítaní. Pokiaľ chcete ..." -- 09. november 2016
Ako a prečo menia ľudia prácu -- "Nie je to tak dávno, keď bola stabilná, trvalá a jednoliata práca každodennou ..." -- 24. august 2017

Mnoho ľudí má nielen problémy so spánkom, ale aj so zaspávaním. Niekedy je problém, že zaspávame pri televízii, ktorá nám stimuluje zmysly, a preto zaspávanie trvá dlho. Pokiaľ aj zaspávate bez pozerania televízie a aj tak máte problém zaspať, môže byť príčina vo vašej psychike či inde. Lieky na spanie sú účinným riešením, ale pri užívaní takýchto liekov vzniká závislosť a zaspávať bez nich je potom veľmi obtiažne. Ak si myslíte ,že ste už skúsili všetky možné techniky na zaspanie a nič nepomohlo, mohli by ste skúsiť nasledovnú metódu, pomocou ktorej sa vraj dá zaspať do jednej minúty.

Túto techniku opísal Dr. Andrew Weil a odporúča ju používať nielen na zaspávanie, ale aj pri vnútornom napätí, strese či chudnutí, kedy ľahšie prekonáte hlad. Technika sa volá 4-7-8, alebo aj ´relaxačné dýchanie´, je veľmi jednoduchá a nepotrebujete na ňu žiadne náčinie trvá len chvíľu. Doktor Weil odporúča učiť sa tút techniku v sede aspoň raz denne. Keď ju zvládnete, budete vďaka nej môcť urýchliť večerné zaspávanie.


Spôsob vykonávania techniky 4-7-8:
- Dotknite sa špičkou jazyka horného podnebia tesne za prednými zubami. V takejto polohe nechajte jazyk po celý čas cvičenia..
- Zatvorte pusu, nadýchnite sa nosom a pritom počítajte do štyroch.
- Zadržte dych a počítajte v duchu do sedem.
- Vydýchnite pusou a počítajte do osem.

Tento cyklus dýchania zopakujte spolu štyrikrát. Pre tých, čo vedia po anglicky, si môžete pozrieť nasledovné video, v ktorom Dr. Weil vysvetľuje techniku zaspania do 1 minúty.

 

Najnovšie články

Kuchárske minimum: Čo by ...

Každá skúsená gazdinka vie, že na to, aby mohli ...

7 tipov, ako si nezničiť ...

Kúpa nových dioptrických okuliarov nie je ...

3 tipy, ktoré Vám ...

Pre veľa ľudí je veľmi ťažké nájsť motiváciu na ...

Znížte si spotrebu vášho ...

Väčšina dnešných áut, najmä tých väčších či ...

Superprsia - doplnok ...

Sen o väčšom alebo pevnejšom poprsí majú mnohé ...

Recenzie zákazníkov ...

Horúce letné mesiace sú tu čo nevidieť. Spolu ...

  • Prev
  • Partneri
Template Settings
Select color sample for all parameters
Red Green Olive Sienna Teal Dark_blue
Background Color
Text Color
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction
Scroll to top

Používaním stránky Copomoze.sk súhlasíte s používaním cookies, ktoré slúžia na zlepšenie kvality obsahu. Viac informácií...